Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Friday, October 30, 2009

kepastian

salam....
aku nak sambung cerita aku sal masalah aku ....
selepas baru saja aku tulis tengtang masaalah aku ngan kawan aku tu ....
dia datang ke rumah aku petang tu.....
aku x tahu la kenapa dia tiba tiba datang umah aku... mungkin dia x de kawan dan rasa bosan kot.. atau dia datang nak kepastian tengtang masalah aku....
masa dia datang tu aku buat derk je....
aku tanya dia sal ape datang..... dia kata saje....
lepas tu dia minta aku ambil buku latihan ... sebab dia nak ajar aku....

alhamdulillah .,yang paling aku pasti .... hubungan persahabat antara aku dan dia masih kekal....
dia masih x tahu masalah aku.....
aku tahu dia seorang yang x dapat terima kenyataan sekiranya dia dapat tahu tengtang perasaan aku....

tetapi belum ada kepastian yang sangat...
sama ada dia saje kawan ngan aku... supaya dia dapat cungkil rahsia aku.. ataupun dia memang ikhlas kawan ngan aku... satu kepastian yang ditunggu tunggu.....
aku akan terus menjadi hipokrit di hadapan dia .... sehingga aku benar benar sedia memberitahu tengtang masalah aku.....
hanya dalam diari inilah saja tempat aku meluahkan segala galanya....

EaGlE MaN..............

No comments:

Post a Comment