Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Thursday, October 29, 2009

kesedihan seorang lelaki :(

Assalamualaikim , hai pembaca blog erm…. Dah lama aku x menuls blog …..
Hari ni baru ada masa nak tulis blog….
Aku Cuma nak update je blog aku ni sambil nak catitkan diari aku disini ...
Tinggal berapa minggu lagi je sekolah dah mula nak cuti , aku la yang paling suka... ha3..
Pada cuti depavali lepas aku pulang ke kampung di ...... lepastu aku terus ke perak ..
Jauh jugak aku berjalan he3 tapi yang penting seronok...
Nanti cuti ni pula aku ke kuala lumpur ... erm jalan lagi tapi aku suka.he3...sebelum menunggu hari sebelum cuti aku terpaksa menempuhi satu lagi peperiksaan ...
Erm... aku bukannya rajin sangat nak membaca ni ,... tapi nak buat cam ne .... namanya lagi periksa terpaksa la aku ulang kaji... kerja sekolah berlambak lambak langsung aku x buat ,,.. yang pasti tahun depan cikgu aku nak chek ...
Dalam cuti ni kena buat homework la juga... err........ m***s nya aku rasa....
aku tak nak dah sebut benda tu takut semakin menjadi jadi kan pula... kata kata kita kan doa ..so sebut la rajin selalu ... insyaallah rajin....


tujuan utama aku tulis blog ni sebenarnya untuk meluahkan tengtang masaalah aku.....
sekarang ...benda yang aku tak ingin telah terjadi pada aku...

kelmarin banyak masa terluang kerana cikgu ada kerja... so aku borak la ngan kawan kawan aku ... di tempat duduk aku.... masa tu aku tengah kemas dah buku sbb dah nak balik ...so. aku letak buku atas meja.... masa aku mengemas tu tiba tiba kawan aku terjumpa diary yang aku tulis dan membacanya...terus aku ambil dari dia.....
dalam kertas tu aku tulis pasal perasaan aku jadi aku tak tahu dia sempat bace ke tidak tengtang masalah aku tu, tapi lepas tu dia terus je diam dan x bercakap dengan aku , tapi aku buat x tahu je... dia pernah kata dia x suka berkawan dengan orang yang menulis diary ni, so aku rasa sebabtu dia senyapnje.... aku tak tahu apa yang dia fikir tengtang aku ... aku takut rasia aku akan terbongkar dan semua akan tahu tengtang massalah aku...
kawan aku ni memang suka cerita sal aku kat orang lain tapi aku harap dia tak kan cerita kat orang lain.... kalau semua orang tahu tengtang masalah aku .. semestinya aku takkan ada kawan lagi... aku tahu apa yang mereka akan berfikir tengtang seorang gay ni ... seorang yang jijik ... dan nabi takkan mengaku umat..... aku pun tahu benda tu tapi .... tak semestinya gay itu semuanya jijik ... macam aku aku tak pernah buat ape ape yang menyebabkan aku jijik... seperti melakukan hubungan sejenis... dan lain lain lagi..... apa yang menyebabkan aku jadi macam ni adalah kerana Allah yang menganugerahkan aku perasaan ini.... perasaan suka akan lelaki...

tapi mereka x kan pernah terfikir benda ini....
mereka hanya fkir yang seorang gay ini seorang yang jijik.... dan nabi tak mengaku umat... aku takut sangat benda itu berlaku kepada aku.... tapi sekarang aku hanya menyerah kepada ilahi.... aku harap kawan aku akan terima aku seadanya...

tapi dari kelakuannya kelmarin aku tak tahu sama ada dia membenci aku sebab aku menulis diari atau pun aku seorang gay...
semuanya akan terbukti nanti pada hari persekolahan nanti....
aku akan tahu ... kalau dia x bercakap dengan aku ... itu sudah terbukti yang dia sudah putus kawan dengan aku.... tapi aku harap semua itu tak kan berlaku kerana dia seorang saja kawan yang aku ada.... aku amat berharap sangat dia akan terima aku seadanya.....

sekian CoReTaN HaTi AkU......

No comments:

Post a Comment