Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Saturday, January 16, 2010

lupakan semuanya...

hai...
hari ni aku rasa kurang stress ckit....
tu aku rasa aku boleh nak catitkan ckit yang ada dalam hati aku ni...
hari ni ari sabtu x de ape aku buat cuma buat homework je ckit tdi lpastu main komputer... chek email dan lain lain...
azam aku pada tahun baru ni aku nak lupakan semuanya .... aku nak lupakan segala yang aku lalui .... aku x nak ingat lagi persaan aku yang karut tu.. tapi aku akui aku memang masih ada lagi persaan tu.....

oklah saampai sini la dulu....nnti aku post yang lain pula....
happy always.....

No comments:

Post a Comment