Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Friday, February 5, 2010

kehidupan aku

hai........
erm..................
hari ni cam biasala aku ... bangun kat tghhari dah ... pastu slt dan gi tusyen....
x de ape ape yang nak dituliskan dalam diari ni cuma.. sal hati aku ni je....
aku sebenarnya sedih.... aku sedang mengharapkan seorang teman yang dapat mendengar segala luahan hati aku ni.... aku rasa terseksa sangat dengan semua ni.... aku terpaksa memendam perassan aku , aku tiada kawan untuk menceritakan segala isi hati aku ni... cuma kat cnilah aku meluahkan segala galanya aku takut untuk berterus terang ngan keluarga aku.. walaupun mungkin mereka dah tahu aku yang sebenarnya... tapi merea x pernah mendekati aku, menanyakan masalah aku,... . memangla aku ada kawan ..tpi aku x berani lgsung untuk berterus terang ngan dia sal maslah aku... aku tahu klau aku ngaku yang aku ni gay.... mesti dia x kan berkawan ngan aku lagi.... sbb tu la aku masih merahsiakan dari semua orang.. aku takut orang x terima aku... dan x berkawan ngan aku...... . aku ni sedih sgt sgt... aku bukanya x mahu berkawan dngn perempuan... tapi klau terlalu rapt ape pula orang akan kata.....
entahla.... aku ni mcm ni la...mlm mlm ngis sorang 2 kenangkan nasib ... dah mcmni... ade kawan pun x blh x guna.... nasib baiklah aku blog ni... bolehla aku tulis yang terpendam dalam hatini....
oklah nnti aku sambung agi... aku cuma mahu melepaskan dan meluahkan segala masalah aku disini.... supaya aku x terbeban sangat ngan masalah aku ni....
aku harap korunk kat luar sana yang ade kawan ... berkawanlah dengan ikhlas .. sebenarnya kawanlah tempat kita mengadu.... kawan karib tu lebih rapat drpd keluarga kita sendiri....
ok.....
wassalam....

No comments:

Post a Comment