Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Thursday, February 25, 2010

penjelasan...

Hai… reader semua….. ape khabar…..
Erm… dah lama aku x post blog ni……
Entahla kenapa aku rasa malas sgt nak tulis blog ni....
Aku pun busy ...ngan homework..... yang berlambak ... entah bila aku nak buat entah.....
Pastu ngan aktiviti kat skolah skrg ngan sukan ko dan ... macam macam agi.... huh... letihla......

Aku balik sekolah pun dah petang ..... lepas insyk je terus tdr nak update blog ni pun x dan.....

Dua tiga hari ni x de ape pun aku nak ceritakan.....
Masalah aku ni macam nila.......
Betul ke aku menganggap semua ni sbgai masalah.....
Erm aku pun x tahu.......
Aku rasa ia macam satu penyakit dalam diri aku yang x dapat sembuh.....
Klau sembuh pun memerlukan masa yang lama untuk sembuh..... emm...... aku rasa bagus la juga aku sibuk ngan homework....dan semua... tu..... x perlula aku nak fikir sal penyakit aku ni....

Kadang kadang aku memang rasa tertekan sangat degan semua ni....... aku x blh kawal diri aku ..... aku rasa nak marah x pasal2.... dan macam 2 agi....... memang x dinafikan memang aku ada kawan .... tapi aku tahu ..kawan aku, takan menerima aku sekiranya aku beritahu masalah aku pada dia...... dah macam 2 masalah aku hadapi dengan dia ...... byak kali dah aku bergaduh ngan dia......
Mungkn ini semua adalah ujian yang terbesar bagi aku..... Allah memberi aku dugaan begini supaya aku lebih mendekatiNya...... mungkin sekiranya aku tdk diberi dugaan begini.... aku lbh menyimpang jauh dari ajaran agama....... ini kerana setiap kali aku jatuh hati pada seseorang yang x sepatutnya ........ aku akan berdoa kepadaNya supaya dihilangkan perasaan ini..... memang aku tahu yang menyukai sesama jantina adalah haram..... tetapi ini adalah dugaan yang aku.... hadapi..... mcammana aku nak hadapi semua in seorang diri........ byak dalam post 2 aku sebelum ni.... aku cerita 2 sal kawan aku ..... macm 2 aku tulis sal dia...... dgn harapan dia akn baca dan sedar akan semua tiu.... tapi..... ia hanya harapan ..... daripada aku terus mengharap...... lbih baik aku rasa aku meluahkan segalanya disini..... sedikit sebyak dapat juga aku lepaskan takann aku disini.....
Memang x dinafikan..... aku memang sangt 2 tertekan dengan semua ini.... tapi macammana aku harus hadapi...... aku nak cerita kepada ibubapa aku .... aku takut.....
Apatah lagi orang lain...... perasaan ini juga memang seperti orang lain yang normal.....
Aku suka pada seseorang...... aku tidor x lena.... makan x kenyang..... memang macam orang bercinta ...TAPI .... cinta aku salah......

Mungkin ada hikmah di sebalik semua ini..... sekiranya aku terus bersabar..... dan terus berdoa....... mungkin ada sesuatu yang akan aku dapat......pada masa akan datang........
Tapi sebelum tu.... aku nak minta maaf pada korunk.... semua mungkin ada yang terslah tulis..... atau tersalah mengata..... aku minta maaf sangat2.......
Aku harap korunk akan terus baca post aku.... untuk mengetahui CERITA HIDUP SEORANG LELAKI GAY

aku Cuma mahu korunk tahu bagaimana susahnya hidup sbgai seorang gay...... bagaimana susahnya aku menempuh hari hari yang aku lalui ...... setiap hari aku dengan penuh dugaan.....

P/s: aku minta maf sgt 2 dgn ape yang aku tulis diatas.... . sbnarnya aku tetekan sangt 2...... sbb tu la ayt aku tunggang tebalik ckit..... aku harap korunk faham k....
Wassalam.....

No comments:

Post a Comment