Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Saturday, January 1, 2011

HaPpY nEw YeAr

Happy new year.!!!!!!!!!!!!!!

Selamat tahun baru pada korang suma yang setia membaca atau terbaca blog aku ni..he3.. tahun baru ni macam 2 azam baru nak buat… azam lama pun belum habis lagi…. Tapi nak buat cam ne dah tak dank an… so tahun baru ni azam aku ek.. mcm2 sebenarnya tapi yang first srkli mestilah aku nak berubah…..
Tahun baru ni aku harap hidup aku lebih aman bahagia…. No more sedey2 … aku x nak lagi sedih2… nak happy je… aku nak teruskan kerja aku sbgai pelakon ..ha3….. aku akan terus belakon ngan dunia luar….. dan mereka xkan pernah tahu siapa aku…. Aku lah orang poling hipokrit sekali…. He3…… aku bukanya saja nak blakon ni… aku baru terdenger cerita baru ni … sal seorang tu yang mengaku dia gay….. dah heboh macam2 cerita sal dia….. aku x nak ambik tahu pun ,… terdengar je… so bila aku dah dengar cam tu …. Aku ambik keputusan aku x kan pernah buka rahsia aku ni….. just aku sorang yang tahu sal hidup aku…. Ha3…. Aku nak terus kan kerja aku…. Ha3.. aku nak jadi hipokrit…. Sbb lau aku uka rahsia aku …aku tahu aku x kan diterima walau sebaik manapun aku…. Manusia semuanya sama….. .. I’m going to became more crazy…… aku nak balik perangai aku yang gila2 tu…. Biar bahagia skit hidup aku ni….. biar aku yang tentukan hidup aku ni….. lau ada orang yang tahu sal rahsia aku ni… mesti ada yang nak mengatur hidpu aku…..so ….. don’t disturb me ok…. So nilah hidup aku…. And aku mahu teruskan hidup aku…… tiada siapa yang dapat mengganggu aku…. Pada korang aku sory sgt2….. aku dah x mahu hidup aku yang sedih2 lagi….. lau aku ada gf pun bukannya aku bahagia pun…… ah……. Biarkan semua ini berlaku……. Suatu hari nanti mereka akan tahu aku yang sebenarnya ha3…… aku suka hidup aku….. ha3….
So ni matlamat hidup aku tahun ni….. aku x tahu aku sekuat mana nak terus blakon and became so hipokrit…. Mak, ayah dan kawan 2 aku …x kan pernak kenal aku yang sebenar……
Aku harap aku sgt kuat untuk menghadapi semua ni……
k…. happy new year semua….. take your time to have a wish…..
sblm tu please wish me luck with my wish….. he…..3…. k tentukan hidup korang sendiri….. just ikut kata hati…… and hidup mesti diteruskan walau apa yang datang menghalang……. Tiada sebb untuk korang untuk berhenti berjuang….. begitu juga aku…… ingat rahsia ini just kita ngan Allah sahaja….. don’t care what they say…… teruskan hidup…….HAPPY ALWAYS :)

No comments:

Post a Comment