Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Wednesday, January 5, 2011

sekali lagi.....

sekLali lagi aku tersungkur di sini...... aku lemah disini...... berkali 2 aku cuba bangun namun begitu hebat bisikan syaitan trhdp aku....... namun hati inii terus sedar dari kesilapan....... terus sedari dari kekilafan diri ini..... dan sekali lagi air mata suci ini mengalir........ aku lemah...... mengapa aku begitu lemah.....Ya ALLAH...ampnkan ak...... kuatkanlah iman aku..... hanya kepada mu aku berserah.......

apa yang aku buat.......
astagfirullahhalazim...... saat ini air mata aku mengalir bersama rintihan hujan..... alam seakan mengerti akan kekilafan ini......

pada malam ini.... sedang aku mencari2 novel yg hndk dibaca..... tiba2 terbukalah satu blog yang x sepatutnya aku buka..... terus aku mengikit kata hati.... terus aku layan semua .... tanpa mengingat sedikitpun ...... siapakah yang menciptakan aku......... berjam2 aku melayarinya...... namun takdir menemukan aku dengan blog Meraih Cinta.... usah takut untuk berubah....

hati ini mula sedar dari kesilapan...... tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku mahu berubah namun hati ini begitu rapuh dengan bisikan syaitan....... hanya kepada ALLAH aku mengharap......agar dapat diampunkan dosaku........ aku sunyi, aku lemah.... tiada tmpat untuk aku mengadu.........

segalanya telah ditentukan oleh Allah.... aku tahu Allah masih menyanyangi aku... lalu dibukankan hati aku semula..... aku mahu berubah...... YA ALLAH AMPUNKANLAH DOSAKU INI..... KUATKANLAH IMAN KU.......

mungkin terdapat hikmah yang sangat besar ...di sebalik semua ini..... air mata aku kini mengalir..... azam yang aku angan2 kan taun ini telah pergi ditiup angin.... mungkin air mataa yng suci ini dapat membawa pergi segala kekilafan diri....

aku juga seorang mnusia... aku juga mmpunyai nafsu... dan juga iman.... namun iman aku tidak kuat untuk menghalang bisikan nafsu..... setiap manusia pasti melakukan kesilapan... namun Allah itu maha penyanyang...... Allah akan menerima setiap taubat hambanhya yang beriman.......

aku harap perkara ini x kan belaku lagi..... ...
thanx to reader....
and my life diary....i love you........
wassalam.... dengN harapan tiada lagi kekilafan yang seterusnya....amin.....

No comments:

Post a Comment