Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Monday, August 10, 2009

coretan hati

assalamualaikum.........
ape khabar semua......
erm.. selepas aku membaca dan copy ke dalam blog aku, kisah kisah yang dihadapi oleh orang yang seperti aku, aku merasakan satu bebanan yang berat sangat telah terlepas dari bahu aku.......
aku harap aku dapat menyelesaikan massalah aku dengan menggunakan tips tips yang di beri....
walaubagaimanapun ......... aku masih belum berubah sepenuhnya......
perasaan itu akan terus berada di hati aku........ aku rasa aku x mampu untuk menghakisnya dari hati aku...
biarlah aku dengan perasaan ini selagi aku masih belum terlanjur.... dan selagi aku masih dapat mengawalnya.... bagi pembaca blog sekalian .... aku rasa dengan adanya kisah kisah begini.... semestinya beban anda akan berkurang...

bagi aku....
aku tetap begini...
sekarang aku rasa lebih bahagia ... kerana merasakan bukan aku seorang saja yang menghadapi masalah ini.... tetapi aku masih belum lagi dapat menceritakan masalah ini kepada kawan aku... aku takut ia akan mengutuk aku ......
aku rasa lebih baiklah aku mencoretkan segala kedukaan dan kegembiraan aku disini..
aku rasa lebih bahagia.... bila aku menaip setiap coretan hati aku disini...
aku juga berharap... sekiranya ada pembaca blog yang menghadapi masalah yang sama seperti aku... lebih baik rasaya luahkan segala yang terdapat di hati anda ....
oklah dulu , aku ingin mengundur diri dahulu .......................:)
happy always :).........................

No comments:

Post a Comment