Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Tuesday, December 8, 2009

aku mahu berubah.... ( nur )

Assalamualaikum ………………
Hari aku mendapat “nur” dari Allah s.w.t……………….
Aku mengatahui yang sebenarnya minat itu boleh di ubah …… ia boleh di ubah apabila terdapat dorongan yang tertentu …. Sekiranya aku minat pada lelaki aku rasa aku boleh mengubahnya …. Dan ada jalan untuk mengubahnya….. aku rasa dengan dorongan sesuatu , aku boleh berubah……………
Aku harap aku boleh berubah………………

Satu lagi nur yang aku dapat ialah…………

Aku memetiknya dari ayat al quran tetapi aku lupa ayatNya yang penuh ...
Aku Cuma hanya ingat sedikit sahaja iaitu...
”sesuatu yang kita rasa adalah baik untuk diri kita, mungkin tidak baik untuk kita, dan sesuatu yang kita rasa tidak baik untuk kita, mungkin adalah baik untuk kita”

Ayatnya mungkin berbunyi begitu..... aku akan membuat rujukan mengenai ia.........

Setakat ini sahaja aku disini................

Wassalam.............

No comments:

Post a Comment