Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Friday, December 18, 2009

aku mahu berubah.....

Assalamualikum pembaca blog sekalian ,
Erm… ternyata pelbagai dugaan yang aku hadapi untuk berubah….
Erm aku memang mahu sangat berubah…
Tetapi bila aku mula berjumpa seseorang yang aku suka ...
Entahlah perasaan itu datang kembali...
Perasaan kasih sayang itu datang kembali pada diri aku...

Sekarang perasaan itu tlh datang kembali dalam hidup aku...
aku tlh menyukai dia...
Sekarang aku makan tidak lalu...
Dua tiga hari ini... aku selalu ingin melihat wajahnya...
Tidur pun tak lena...
Bila perasaan rindu tu datang aku rasa sedih sebenarnya ...
Mrngapa aku suka kat dia..
Erm... entahlah...
Aku menulis disini hanya untuk meluahkan segala yang terpendam dalam hati aku...

Aku suka dia..
Mengpa ini berlaku.....
Aku sedih....

Aku ingin berubah ....

Sekarang aku baru tahu kehidupan sebagai seorang lelaki ....

Tetapi sebenarnya ada jalan yang tlh dijanjikan....
Sebenarnya jika kita sentiasa berdoa kita boleh berubah....
Aku harap korunk juga akan berubah...
Ingatlah berdoa boleh mengubah takdir yang telah ditetapkan kepada kita...
Wahai sehabatku.... aku fahami hatimu...
Oleh itu marilah sama sama kita meninggalkan larangannya ...
Kita kembali solat dan berdoa kepada Allah supaya kita kembali ke pangkal jalan...
Ingatlah doa boleh mengubah segala galanya....


Alhamdulillah ...
Lepas aku tulis semua ni aku rasa ringan sangat... x berapa sedih lagi...

Terima kasih diari ku kerana memndengar segala curahan hati aku....

sekian...

No comments:

Post a Comment