Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Tuesday, February 7, 2012

biarkan aq sendiri...


biarkan aq sendiri...
dalam menghadapi kehidupan aq ini....
ini adalah kehidupan aq....
aq yang tentukan arahnya....
biarpun terlalu berat...
untuk aq menjalani kehidupan ini....
nmun inilah yang telah tertulis untuk aq...
x siapa dapat menghalangnya....
biarlah aku sendiri.....
biarlah hanya aq dan Tuhanku....
kerna hanya Tuhan ku yang memahami aq.....
biarkan aq sendiri....
aq x mahu tergelincir buat yang kesekian kalinya.....
cukuplah....
terlalu banyak dosa yang aq lakukan.....
x perlulah kau cuba mendampingi aq....
kerna cubaan itu hanya akan menyebbkan pesongnya...
hati aq ini...
aq x ingin itu berlaku....
maafkan aq....

cukuplah...
apa yang aq ada sekarang....
cukuplah aq mempunyai keluarga yang bahagia...
aq x mahu ia hilang....
biarlah aq x mendapat kebahagiaan di dunia...
asalkan aku cuba mencari kebahagiaan di akhirat.....
kita adalah umat akhir zaman....
mungkin tidak lama lagi dunia bakal kiamat....
nmun dosa aku sentiasa berlaku....
aq harap aq kuat untuk meneruskan kehidupan aq...

meneruskan detik2 yang berlaku ini dengan namaMu ...
aq mencuba....
harap diterima taubat ku....
kerna ku mendambakan keindahan syurgaMu....
walaupun tidak ru rasa layak untuk syurga Mu....
mnum aq x sanggup untuk nerakaMu....
bahagiakan kehidupan aq...
di dunia dan diakirat....

permudahkanlah urusan aq....
kuatkan lah keimanan aq.....
dalam menghadapi kehidupan ini...
setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya....
Astagfirullahhalazim.....

wasslam...
happy always.. (^^,)



No comments:

Post a Comment