Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Thursday, February 2, 2012

salam maulidur rasul...

salam maulidurrasul kepada sahabat dan teman2.....
yang beragama islam....

ketahuilah betapa Rasullullah mencintai umatnya...
betapa sayangnya rasulullah kepada kita...
oleh itu...
luangkan masa untuk melihat video ini...





selamat menonton...
happy always...

pst.... tolong tgok sampai habis...... :)

5 comments:

  1. حفظه الله لك دائما (Semoga Allah sentiasa melindungi kamu) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah.... semoga Allah melindungi kamu juga... :)

      Delete
  2. salam maulidurrasul gak.. dh lama giler aku x ikut berarak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup... aq pun sme... time2 skolah dlu jer...

      Delete