Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Saturday, February 18, 2012

ikuti bicara kalbu....

harus ikuti kata hati...
terus perjalanan....
trus pengembaraan....
tinggalkan kebiasaan....
perlukan ruang......
untuk hidup damai.....

pencipta agung.....
cuba dicari.....
terasa kosong....
dalam kalbu....
mencari...
trus mencari....
kebahagiaan abadi...
sekarang dan selamanya....
semangat ku pohon....
kuatkan...
kuatkan...
kuatkan....
diri amat lemah....
ujian sangat sukar.....
tpi cuba....
syukur....
apa yang ada.....

maaf...
pada yg dibiasai...
mengenal dan menasihat....
aku...
x sempurna....
x kuat....
x sedia....
meniti hidup...
maaf...
skali....
aku...
x....
mampu.....

harap...
tulisan....
jadi....
nasihat....
hidayah diberi...
kuat...
tabah...
ke jalan Ilahi....

sekian...
wasslam...
happy always....
pergi.....

No comments:

Post a Comment