Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Tuesday, September 6, 2011

summary of the syawal......

hello......hello ...hye....
skrang nie jam kul 1. 40 pgi....... 7/9/2011.....
dah brapa minggu dah aku x update blog....
so skrang bru smpat nk update n design ckit blog nie.....
summary tuk rye nie......
happy cgt2...... (^^,)....... bleh la jugak duit raye walaupun dah berjanggut.... ha3.....
dengan rase riak ckit2 aku nk bgitau la jugak aku bleh rm 80 hinggit......he3......
tpi feeling dah x sme cam dlu.....
dlu lau bleh duit rye memang happy sgt... tpi skarang dah kureng ckit.......
so aku memang cbuk raye2 nie.... nk nolong mak aq kat dapur tu..... anak dara x de la katakan.. yg ade pun adik aku...... tu pun bleh la tolong ckit2....... terpaksa la jadi anak dara...hak3....... x pe la asal bahagia mak aku...... bertuah mak aku dapat aku yg rajin ni.....he3.... bleh gak tolong2 dia... yg sedang membilang usia tu...... aku pun kesian dah tgk mak aku tu..... tgkkan umur dah bayk....tpi still kuat lagi.... untuk membesarkan 3 org putera dan sorang puteri.... tpi puterinye masih mentah..... terpaksala puteranya yang nolong........
erm.... azam dihati lepas abis blajar nie...aku nk still kat umah jer layan mak n ayah aku...... nk berbini pun jauh lagi.....ha3......
k la dlu... aku nk out dlu... tgkla lau aku ade mse aku update agi.......
sblmtu... sory tuk minggu2 depan... aku memang buzy gila...... nnti nk ke KL... pastu nk blik kedah plak....... so bgi orang2 kl tunggu aku.... n orang utara pun tunggu aku mai.... kita pakat2 jumpa....k.....(^^,)...

4 comments:

  1. aku suka layout terbaru nie ... TULISAN semua nampak ..baru boleh baca tanpa menyakitkan mata ...hak hak hak

    psst : eh..sama la kite ..4 adik beradik (3lelaki sorang perempuan) ..mesti ko pon kacak cam aku kan ..hhahaha

    ReplyDelete
  2. thanks numan.....memang aku tukar layout terbru nie untuk ko pun....hak3...

    ha3... memang dah jodoh kut..... tpi aku anak yg ke3...2 abg sorang n sorang adik pompuan...

    ReplyDelete
  3. aku pun suke layout baru nie....

    PS: betambah Meriah la raya kita nanT ekk...Sebab ramai biras aku rupanya...

    SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN

    sampaikan salam kat mak ayah & adik beradik ekk...hak hak hak

    ReplyDelete
  4. john : aku dah smpaikan slm kat mak ayah aq... diorang tanya john tu spe....
    err... aku nk jawap ape ...?
    ha3....

    ReplyDelete