Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Friday, October 7, 2011

orientation confuse....????

tadi pukul 1 .17 minit....
aku chat ngan dia....
dia blas.....
kami chat lebih stgh jam....
aku dapat rase....
dia still simpan cinta untuk aku....
aku plak masih bagi harapan palsu untuk dia.....
aku x sanggup lukai prasaan dia....
tpi dia still suka kat aq....
layakkah aku trima cinta dia...
sedangkan aku x ditakdirkan untuk mencintainya...
tpi tiba2....
something feeling hinggap di hati aku...
tiba2....
aku suka kawan ngan dia.....
suka chat ngan dia...
adakah ini jalan takdir aq...
adakah dia takdir yg ditetapkan untuk aku.... Adakah ia cuma perasaan seorang teman baik...
ntahla..... Aku pernah dengar someone cakap jangan cepat menilai sex orientasi anda...( mse dlm KGM dulu)
ATAU....
Memang benar... aku terlalu cepat menilai sex orientasi aq....


pstt......aku x thu... Apa dah jadi ngan aku.... Mayb Allah makbulkan doa aku slama ni...... Lau btul thanks Allah.... Tpi aku msih sukakan dia ( boy)... Then tiba2 aku ada perasaan ngan pompuan.... Mayb ni kut dinamakan bikesexsual...... Konpius nu'man telah berjangkit dgn aku...


6 comments:

  1. Haha .. awak awak jgn konpius ..
    Let me tell u something
    Study ..score ..lepak ..berhibur dengan kawan2 ..dan bercinta dengan perempuan jer ..other dan that x payah laa .. klu dah ader perasaann kat gurlz camtue ..develop laa ... perasaan dekat boy mmg x leh nak buang pon .. tapi x yah la nak get involved dalam relationship camnie ..kesudahan nyer x kekal mana pon (yg nie aku pasti lain la klu awk dengan saya ..hahahha ..gedik kan..hak hak hak) ..klu ngan gurlz at least ader sinar harapan di situ .. *aku bercakap dr segi rasional ..

    ReplyDelete
  2. Keputusan ditangan anda sendiri....Bagi Abang John (geli aku berabang-abang nie) elok kiranya kamu belajar dulu... Kenal dulu dunia luar....Simpan konek dalam2 dulu ekk...

    ps: mane la tahu time keje/study nanT jumpa yg lebih geletis..hak hak hak

    ReplyDelete
  3. konfius Abang Nu'man jugek yang berjangkit~ hakhakhak~ Abng John pon betul gaks~ hak hak hak~ mus masey muda n masih banyak lagi kne lalui :))

    ReplyDelete
  4. nu'man.....btul tu,... study, score, lepak..... enjoy... hidup aq pnjang lgi....wat per nk pening2 pikir benda nie..... tpikan kadang2 pompuan nie "menjengkelkan" la....ha3....

    pssts....tpikan aku rasa memang ada jodoh la ngan kau...ha3... (spe lgi gediks)

    john....baiklah bee....akan ku simpan kemaluanku....hak3.....

    daus..... bukan stakat konpius....gediks dia pun dah jangkit kat aq...ha3....

    ReplyDelete
  5. Mus ..x semua perempuan tue menjengkelkan .. tapi x dinafikan mmg ader ..huh .. kadang2 ader jugak lelaki pon yg menjengkelkan ..huh ..hak hak hak .. harap2 ko x jengkel ngan aku (survive well dan klu ada jodoh kita ..jumpa ko lepas ko keje -- sebab aku x nak kasi ko duit untuk beli cokelat untuk birthday aku nanti ..hahahaha)

    ReplyDelete
  6. nu'man..ok...lagi 3 thun aku keje...ha3...nnti jumpa aku...aku bgi cokelat kat ko byk2....ha3...

    ReplyDelete