Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Friday, October 21, 2011

back to normal....

back to normal.....he3...
aku try nk kembalikan blik blog aq ni ke normal blik....

so today....
lepas solat subuh aku tidur blik....then kul 9 bgun...
coz mak aku g suruh bgun...ha3... lau tidak smpai kul 11 la jawabnye...
ma aq sruh bgun coz nk tolong dia kemas umah....
pagi tdi byk gak keje aq wat....
coz orang datang pasang langsir.... baiki umah n potong rumput.....
so kena la lyn diorang....
sminggu je lagi majlis akan diadakan.....
byk preparatian tgh dijalankan....
so aq la orang yg bleh dikira byk keje....
coz aku sorang je ank laki yg ade kt umah....
kena drive gi sana.... gi sini....
beli itu... beli ini....
so tired.... but i like it....
majlis ni dikira besar la jugak so byk benda yg perlu buat.......
harap2 majlis ni akan berjalan lancar pada hari yg ditetapkan....

so esok pagi2 mak ajak pegi shoping... nk beli barang lagi....
kesian mak aq sorang ni....rajin sungguh....
harap2 nnti acik pegi study..... mak sihat2 slalu....
kadang2 acik pikir berat hati gak nk tinggal ma....
dah la melaka plak tu....
erm....
tpi nk buat camne....
acik nk jugak study.....
insyaAllah....Allah permudahkan segala urusan....
k.... out dulu...
happy always....(^^,)....

3 comments:

  1. Allah akan melindungi kamu ..pasti!
    Kalau aku mampu ..sentiasa ingatkan aku untuk selitkan nama mu barang sedikit dalam doa sujud taubat ku ..emmmm

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..... akan ku doakan semoga kita semua beroleh kebahagian di dunia dan di akhirat.....(^^,)

    ReplyDelete
  3. doakan aku sekali ya..... selaki jgn lupa kan aku...

    ReplyDelete