Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Wednesday, October 5, 2011

sad versus boring......

haish..... knapa la aku buka blog aku hari...
tiba2 ada n3 bro aku... yg sedih2.....
x mo la sedih2....
bukankah hidup ni terlalu singkat untuk memikirkan tgtang kesedihan.....

tpi x pe la..... kesedihan pun salah stu dari kehidupan....
x kan sempurna hidup seseorang tanpa kesedihan.....
yang penting kita tetap truskan kehidupan kita.....
tidakkah indah hidup kita ngan semua dugaan nie.....
now aku happy dengan semua yg berlaku.....
memang betul kata orang tua2....
pengalaman mendewasakan kita....

yang penting
luahkanlah segala kekecewaan.... kesedihan.... dan kefrust(an)....
sebb memang sudah fitrah seseorang manusia untuk meluahkannya.....
dan yg penting...... korang ada untuk aku... dan aku ada untuk korang....
dalam menghadapi semua nie......
ok....
happy always....(^^,)...

psst...jika dibandingkan kesedihan dgan keboringan...... yg mnakah lebih siksa....ha3....
keboringan yg melampau telah melanda dlm hidup aku.....lalu aku lakukan hobi aku..... TIDUR...ha3..... know what..... jika ditolak tambah darab dan bahagi...... aku telah tidur atau berhibenasi selama lebih kurang 12 jam setiap hari selama...... 9 bulan.......( ni fakta)...


No comments:

Post a Comment