Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Tuesday, November 15, 2011

credit to uncle Adam...(^^,)


first time dengar lagu nie...
best2...
he3.....

D'Masiv - Rindu Setengah Mati [HQ] [MV]




*
Aku.. ingin engkau ada di sini
Menemaniku saat sepi
Menemaniku saat gundah

Berat.. hidup ini tanpa dirimu
Ku hanya mencintai kamu
Ku hanya memiliki kamu

**
Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Aku rindu setengah mati

Meski telah lama kita tak bertemu
Ku selalu memimpikan kamu
Ku tak bisa hidup tanpamu

repeat **

Aku rindu..

Setengah mati..

Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Aku rindu

..........
happy always... (^^,)

2 comments:

  1. ur welcome...
    ade member share kat fb mlm td..
    trus wat entry baru...
    mmg best kan??
    try tgk versi indonesia got talent..
    bleh nangis wooo...

    :>

    ReplyDelete
  2. hu3...
    biasa la orang cam kita nie...
    slalu je nk ada yang menemani...he3.

    ReplyDelete