Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Friday, November 11, 2011

nak jugak......

he3....
aku pun nk jugak update ...
coz ari nie kan ...
hari special....
the most special day in life.....
11.11.11
so aq nk jugak post aku bertarikh 11.11.11....he3

stu lagu info aq dapat....
bila korang tambah umur korang skarang ngan thun korang lahir...
ia akan jdi stu nombor...
contoh...umur aq 18...
thun 93...
18 + 93 = 111

dan benda ni just ade lam 100 ataupun 1000 thun je skali....
so ramai la yg kawin arini....
ha3..... aku bila lagi...
entahlah....
umur masih muda....
so kita enjoy....
happy always.....
(^^,)

psstt.......ucapan semoga chat dan happy slalu for my bro2 skalian..... aq syang korang..ha3.... gediks siot......<------ ( sory nu'man skali lgi pinjam ayat ko )...he3....

No comments:

Post a Comment