Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Thursday, November 17, 2011

cuti jugak.....???

he3.....
mne ade..... sje nk ucapkan slamat bercuti pada bang nu'man...
dan pada plajar skolah yg dah mula bercuti...
(klantan dah habis skolah arini)
so....
sbnarrnya aku pun akan bercuti gak dari blogging nie...
sbb aku dah nk sambung blajar.....
tpi lmbt lagi....
blan 12 nnti....
tpi masa berlalu dngan pantas...
kejap jer rase....

so... bgi kesemptan yg ada nie....
aku try nk update blog nie hari2...
coz nnti aku smbung study...
aku x janji bila bleh aq update blog nie....
insyaAllah...
walaupun x de benda nk tulis...
aq try...walaupun sepatah kata...
he3...
wat cam facebook la...
k....
slamat bercuti....
happy always...
(^^,)....

psstt..... esok nk blik kg di kedah.....then ari ahad pegi ipoh for majlis perkahwinan..... doakan aku slamat drive yer..... thanks...:)

2 comments:

  1. aku trtanya2 pasal kau.. skrg ni tgh study apa? umur 18.. kau ambil form 6, asasi, matrik or diploma skrg ni? sbb u kata nk sambung study.. tp buat masa ni, u ambil apa sbnrnye?

    ReplyDelete
  2. he3...sory lmbt reply....aq lps spm thun 2010... then aku ambilk diploma thun nie....tpi aku msuk blan 12...jdi hampir stahun aku dok umah je la...he3....

    ReplyDelete