Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Wednesday, July 15, 2009

exam

salam...
hai...
hari ni aku exam ,... susah la juga nak buat cam ne dah orang lain baca buku aku ni malas... he3
sebenarnya aku exam hari isnin lagi pastu sampai hari selasa minggu depan.. esok exam apr ntah .. ni lah aku seorang yang pemalas ha3....

ok pasal kawan aku hari ni ... entahla hari ni aku kurang cakap ngan dia ... dia pun macam ada benda yang dia shak kat aku... ni coz aku cakap ngan ex gfrend dia .. sebenarnya hari aku memang x de mood lansung nak cakap ngan orang ,tu la aku senyap tu ... tapi dia macam biasa suka gurau ngan orang.... dahla gurau pukul pukul orang .. kalau kawan sekelas x sebut adooooo.... mesti x sah.. mesti dia yang gurau... sebenarnya aku tengah fikir benda lepastu aku x ingat.... ni la.. aper la yang aku pikir tadi.....erm....????????????????????????????????
tertekan juga aku bila x ingat aku pikir aper tadi... x kisahla...
hari ni kat sekolah memang x de mood langsung.. entahla kenapa...
erm malas dah aku nak cerita sal kawan aku tu lebih baik aku cerita sal lain... tapi sebenarya aku bukannya ngumpat kat dia .. aku cuma tulis dan hanya meluahkan ape yang terdapat dalam diri ku ini...
tengtang perasaan aku tu.. sejak aku cerita kat cni... aku rasa ade perubahan la.... tapi perasaan itu masih ade...
tpi aku rasa aku sekarang aku dah berubah sedikit... tapi entahla .... aq nak
keluar jap... happy always... :)

No comments:

Post a Comment