Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Thursday, July 9, 2009

hari ini....

erm.....................
hari ini seperti hari hari bisa bagi aku........ balik sekolah tidor......... dan sekarang tengah tulis blog........ korang boleh lihat sekarang blog aku baru je di update kan...... lama juga aku nak update..... sbb aku x pernah tulis blog......ha3
klau korang lihat, aku ada letak video lagu teman sejati .... korang boleh la tgk sedih la juga video tu tengtang pengorbanan seorang teman...
aku pula masih dengan masalah dengan kawan aku.... setiap hari di skolah macam tu la, banyak sangat yang aku x puas hati ngan dia , tapi nak buat macam mana terpaksalah aku mengalah sebab dia sorang je kawan aku... tapi aku lihat kalau aku x berkawan ngan dia pun x pe rasanya bagi dia sebab masaalah dia dia boleh kongsi ngan makwa dia or kawan yang lain .... aku ni kadang kadang jer di cerita masalah dia.... masa x de orang lain dia nak cerita.... aku sebenarnya bukan x suka sngat kat dia , tapi perangai dia tu yang nampak bangga sangat , tu la yang aku x suka tu...
aku harap dia akan berubah...
tapi selagi aku x beritahu dia pasal diri dia sendiri selagi tu la dia masih macam tu... aku pernah cakap kat dia yang kita ni x boleh menilai diri sendiri....
tapi aku nampak dia sekejap jer berubah pastu mula la ngan perangai dia tu...
asyik nak bangga diri... nak kata dia tu seorang yang sempurna...
aku ni malas la nak cerita sal masalah aku ngan dia... dia pun hanya boleh bagi nasihat,.. tapi nasihat tu pun dia sendiri x guna.... nasihatkan orang tapi kita sendiri x buat...
baru je tadi dia hantar msg.... tapi entahla mrngapa sangat hati aku ni malas sangat nak layan dia..... aku tahu dia masih menganggap aku ni kawan baik dia.... tapi hanya satu dua perkara yang aku x setuju ngan dia... sbb tu la aku x suka kat dia...
aku x tahulah sesuai atau tidak aku ni menjadi kawan dia... sama ada aku x nak kawan ngan dia atau dia x nak kawan ngan aku... sbb dulu aku ade dengar.... dia ngumpat sal aku..... dia kata aku macam 2 tapi .... klau dia ada masalah dia mesti cerita kat aku...
aku sedang dalam dilema kot.... memilih antara dua...
tapi paling yang aku x suka adalah bila dia membenci aku dalam senyap.... aku tahu bila dia x suka kat aku dia akn senyap je dalam kelas..... aku wat kelakar pun dia x gelak... orang lain buat kelakar pun dia x gelak or senyum skit pun....
aku rasa dia patut berterus terang ngan aku sama ada aku penting untuk dia atau tidak... bagi aku ,aku rasa kadang kadang dia penting bagi aku tapi bila rasa benci tu datang aku akn membenci dia...

sebenarnya inilah persahabatan , terlalu banyak dugaan perlu ditempuhi ,
entahlah aku ni sangat keliru dengan kawan aku ni ..... aku x tahu apa yang harus aku lakukan....

setiap kali aku tolong dia aku rasa macam x ikhlas sangat,...
aku rasa ini adalah kelemahan aku... aku x mampu berterus terang ngan dia....mungkin ini disebabkan oleh sifat aku yang x suka melukai hati orang..... sekiranya aku berterus terang ngan dia...aku takut juga... dia x mahu berkawan ngan aku...
memang aku nampak x ramai sangat orang yang suka ngan dia ni.... tapi bagi aku aku tetap mempertahankan persahabatan ini... aku pun x tahu mengapa......

oklah aku rasa letih sangat ni mandi pun belum lagi... so aku nak gi mandi dulu pastu nak tidor la rasa.... ok hope happy always........ and i hope to, you happy ngan your friend....... wassalam.

No comments:

Post a Comment