Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Wednesday, July 8, 2009

my life

hye aku just nak crita sal diri aku
aku nak tulis sal perangai aku...
pertama aku ni seorang boleh dikira poyo juga he3 tapi x la sangat(bukan macam yang pakai kacamata dan sikat rambul lurus tu) ha3
aku ni sebenarnya seorang yang romantis, sangat sesitif, suka budak budak,bertanggungjawab,
paling penting pendiam, (bila jumpa aku jangan kataa aku sombong tau)he3
suka sangat kawan yang sederhana dan suka yang X bangga diri...
ape lagi ye..
tapi yang penting aku seorang yang sensetif, aku x suka marah orang dan aku x suka orang marah aku, aku ni blh dikatakan pelawak la juga...hhhhe3
suka ambil hati orang kalau orang tgh sedih..
tapi x berapa pandai sangat pujuk orang yang tgh marah....
macam kawan aku tu bila dia marah orang lain ... aku diam jer dan senyum, aku ni suka senyum..
hobi aku erm...........
TIDUR....HA3
aku ni seorang yang blh dikata lurus juga la... berdisilin ... sbb di skolah aku x berani sangat nak ponteng kelas, tapi ade la jga mcm lepas perhimpunan sklh tu aku ponteng la satu masa...
aku ni seorang pengawas sebenarnya .... tu la aku jaga skit dispilin tu...
aku tahu klau orang yang macam aku memang susah sangat nak start bercakap. kena orang lain dulu mula baru takpe.....kalau nak harap tegur jangan harap la orang mcm aku ni nak tegur dulu.... tapi JANGAN SALAH FAHAM ..... aku bukan sombong tapi...pemalu dan pendiam....he3

aku sebenarnya nak masuk lebih dalam mengenai kehidupan aku yang sebenar , tapi aku rasa , aku kena tulis juga la sbb selagi aku x tulis selagi tu aku rasa tertekan,........ tapi aku akan sambung kat post yang lain k. oklah aku dah letih menulis ni kerja sekola pun banyak entah nak buat ke tidak .........ha3
ok...wassalam, i hope u all HAPPPY ALWAYS :)

.........................

No comments:

Post a Comment