Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Monday, July 13, 2009

hari ini pun...

hai....
ape khabar semua .... hope sihat selalu
erm... hari ni banyak juga cerita aku nak tulis ... tapi x dan masa la....
aku kena baca buku lah sbb ada exam ..erm masa ni la baru nak rajn sikit... he3.. sebelum tu aku na kcerita sal ape ek...
erm... aku nak cerita sal cerita kat tv tu la ..initial d , fuh cerita dia sedap oooo... yang paling aku suka laki tu ... lumba kereta rileks jer.. dia buat derk je... tu yang aku minat.. tapi ada juga yang sedih.. sebab dia jumpa kekasih dia ngan laki lain ... dia frust giler...
rasa nak tengok balik la cerita tu...
ni sal kawan aq..
aku aku bukannya nak kata yang aku ni x suka kat dia tapi sebb perangai dia yang telah membuatkan aku x suka kat dia ... kadang kadang ... dia okay nagn aku tapi ... bla dia tiba tiba diam entah sebb ape .... masa tu la aku x suka.. dia macam rasiakan sesuatu dari aku .. sekiranya dia menganggap aku ni kawan baik dia dia mesti cerita kat aku . tapi dia senyap jer,... tu la yang aku x suka tu...

sebenarnya aku demam pada hari ahad tu , aku berkali kata kat dia yang aku ni demam dan pening .. aku kata jangan ganggu aku,.. tapi diamacamtu la bila dia okay jer... dia nak gurau ngan orang sedangkan aku x sihat.. aku kata kat dia aku pening... dia kacau juga aku... dia ni kalau bergurau .... orang kata guruau bodo... dia gurau suka pukul pukul orang... mentang mentang la dia tu besar... ikut suka dia je dia nak buat ape ape... masa belajar add math .. aku ni dengan peningnya.... mula mula boleh la belajar sikit pastu habis hilang coz aku x berapa sihat... yang dia pula bila belajar susuah sikit nak faham .. jadi dia tanya aku .. aku kata x faham coz aku tak sihat .. pastu dia kata yang aku ni malas nak ajar dia sedangkan aku pun x faham... tu la aku nak marah sangat....

hari tu memang aku x sihat sangat makan pun x lalu .. apalagi ubat... jadi aku tidur dulu pastu ... baru la kurang sikit... bila dah makan ubat .... erm hari ni la sihat sikit....

oklah aku malas nak cerita panjang panjang aku harap korang semua akan trus membaca catitan hati aku ini....
entahla mungkin aku x patut luahkan disini namun aku rasa lega sikit bila aku tulis kat cni..
good night.... hope you all happy always...
:)

No comments:

Post a Comment