Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Friday, July 24, 2009

24 july 09

salam...
erm..... hari ni aku x tahu lah nak tulis ape...
dah lame aku x cerita perasaaan aku kat cni... tengtang perasaan aku tu .... akku rasa aku dah mampu tabahkan diri.. sejak aku hadapi masalah tu , aku lang sung jadi x berani..aku x suka cakap ngan orang... dan x suka kawan ngan orang... aq tahu yg aku ni *** bila.....
ia hanya bermula apabila dia baru saja melangkah ke sekolah aku.. sebenarnya aku pernah jumpa dia.. tapi x tegur la... cam orang lain la juga... tapi bila dia pindah kat sekolah aku... pertama sekali aku tengok dia masa dia turun kereta lagi... masa tu lagi hati aku jadi x keruan.. aku jadi serba salah.... bila aku balik sekolah ... aku asyik teringatkan dia.... entah la apa dah jadi ngan aku... sejak dari tu aku sering jumpa dia .. tapi aku langsung x pernah tegur dia... aku cuma simpan perasaan ini dalam hati ku.. perasaan ini terus menghantui aku selama beberapa bulan....
selepas itu baru aku tulis blog ni..... semenjak aku tulis kat cni aku rasa perasaan itu telah berkurang ... dan aku telah perbetulkan perasaan itu.... setiap kali aku jumpa dia.... mesti timbul satu perasaan... entah la perasaan ape... tiba tiba aku jadi malu..... oklah dulu kisah aku kat cni dulu.. yang pasti aku telah dapat mengubah diriku dengan meluahkan segala isi hati ku kat cni...... aku sedikit sebabyak telah menyelesaikan masalah aku..... pada pembaca blog ... bolehla komen klau nak coment kat cni...atau nak cerita pasaldiri anda kat cni.... aku harap dengan segala luahan isi hati aku ini ... suatu hari nanti ade orang yang akan faham tengtang masalah yang aku hadapi... ok aku harap pembaca blog sekalian happy always.... :) salam...................

No comments:

Post a Comment