Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Thursday, July 9, 2009

pagi ini.....

hai assalamualaikum.....
pagi ni aku nak gi buat lesen motor..... tapi rasa nervous la.... coz gi tempat orang x kenal... aku pun x suka la gi tempat 2 yang aku x kenal ... tapi nak wat camna aku terpaksa pergi juga... coz kena wat lesen ..
sebab selama ini aku naik motor x de lesen takut gak aku...
ni sekarang tgh tunggu orang yang nak ambil ... nak pergi ke tempat tu lani....
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kenapa la aku rasa takut sangat ni....
ni la sifat aku x berapa berani sangat..... oklah aku nak pergi dulu....
wassalam ..happy always....:)

No comments:

Post a Comment