Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Friday, March 4, 2011

iman dan munafik.....

Salam… hye reader… ape khabar… erm ari ni x de mood langsung nk update… ntah la….. rasa nk nagis jer…. Ntah la mungkin bayak dosa kut… erm…. Sebenarnye dalam menempuhi kehidupan sebagai seorang manusia ni bayak sangat dugaan yang perlu aku hadapi….. erm… bukan aku sorang jer … semua orang pernah hadapi nyer….. yang pasti kadang2 iman kite kat atas kadang2 iman kita kat bawah …. Masa tu lah kadang2 kita buat dosa sbb tak tahan nafsu dan bisikan syaitan…. Aku pun x terkecuali… aku pun penah buat dosa… aku rasa aku byk sgt buat dosa…. Astagfirullahhalazimm…. Erm… entahlah … antara iman dan munafik….. kadan2 aku x tahu adakah ia iman atau aku munafik…. Hanya allah yang tahu…… kadang2 memang ada sifat riak dantang dlm diri… .. tpi aku harap aku cepat mengenal sifat tu… k la dulu …wassalam….happy always....keep smile...:)


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment