Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Thursday, March 3, 2011

nak nangis la......hu3.....

Salam reader…. Erm hari nk post sal diri aku ckit la…..
Ntah la 2,3… ari ni aku rasa nak nangis jer…. . x taw la kenaper….. bila aku pikir nnti aku kat ipt camne la aku…smpai aku mimpi smalam…. Ntah la…. Tpi skarang ni pun aku rasa nk nagis la.. hu3…… mungkin aku pikir sgt kot…. Aku sebenarnyer bukan aper… coz bila pikir mcmner l aku nnti kat ipt aku nk kawan ngan saper la… ade x orang nk kawan ngan aku….. hurmm…… touching la… aku ni memang mudah touch…. Hu3…. Dah la penyakit aku x habis lgi… hurmm.. hu camne ni… mcm mane aku nk berdepan ngan masyarakat….. aku rasa nk lari jer dri semua orang… aku nk lari jauh…. Duk sorang2 … biarlah aku hanya dengan pencipta aku….. biarlah aku terus tenang… hu3…. Aku x tahu la nnti aku pegi ipt terpaksa la duk asrama… then aku akan duk sorang2….tntu aku kan ngis sbb rindu umah la.. hu3….. harap2 x la… aku mohan sgt ngan Allah… spaya kuatkan semangat aku….. aku harap aku dapat tempuhi ni semua dengan redha… bukan aper … aku takut aku x ikhlas terima cubaan allah….. … hu2,… tpi aku pun mnusia biasa aku pun lemah…. Hu3…. Ni yang nk ngis ni… x kuat jer rase….. ntah la…. Biarla masa menetukan segala galanyer… aku hanya manusia ..aku x tahu ape yang terjadi masa depan aku…. Aku hanye mmpu berdoa …. Agar aku terus menghadapi ujian ni tanpe ape2 maslah….

Ya Allah…..
Ampunilah dosa2 aku….
Perkenankanlah doa hamba mu…
Kuatkanlah iman hambamu ini…
Untuk menghadapi dugaan ang kau berikan….
Permudahkanlah segala urusan ku Ya Allah….
Amin… ya rabbal alamin…..
k… wassalam…. Happy always….. keep smile…..:)…


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment