Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Saturday, March 12, 2011

akhirnya....

salam reader semua....erm... akhirnye dapat juga aku nk update hari ni.... 2,3 ari ni aku cibuk cgat.... nk tahu cbk ngan aper... he3... sibuk dgn tidur... ha3.... dah tiap2 ari tido smpai kul 12 tghari... spe yang x sibuk ha3...... x la... selain tu aku cibuk ckit2 jer... so ari ni memang banyak sangat aku nk karang ni... so aku harap korang bace la... biarla panjang ckit.. he...

first story aku.... aku excident.... hai.... dah nasib nak buat camne .... ari tu aku pegi jalan2 ... then aku nak coner satu tmpat tu... then... damm!!!.... aper lagi excident la.... so sape yang salah.... he3... au la.... tpi aku memang x nmpk btul dia... so lps aku jumpa dia aku say sory la kak.... sye memang btul2 x nmpak ..then kami bincang elok2... dia kate duit tu x yah rsau la lagi... so aku tunggu dia pegi workshop dlu... then aku bayar separuh... erm.... kete aku pun blum bayar....nk jadi citernyer... aku bru dapat lesen... dan jadi camni.... erm.. nasib la abah aku x marah.... erm.. pengalan katakan.. hais.. nk buat camne kan .... benda dah jadi... dah beringat dah... tpi dah nk jadi tu ... x kira bila.... so insap la skejap aku... trauma jugak la... malas nk bawak keta plak... hu3.....erm.. x pe la... lain kali aku beringat dah.... harap2 ni first and lass.... amin.... hu3...

so ....skarang yang lebih penting ialah.. result dah nk keluar... help me......!!!!!... ya allah .. berikanlah keputusan yang terbaik dlam spm nie..amin... hu3.... nervous nyer.... macam nervous nak nkah plak... he3... opss... macamla aku dah nikah dah..... hu3....

im still singgle and available... x pernh mengenal erti cinta...hu3. aku hanya mencari cinta yang satu... cinta yang aku jumpa suatu hari yang x pasti...erm.. biarla.. aku terus mencari dan terus mencari.... biarkan dugaan ini membuat aku lebih tabah.... ya aku lebih tabah..... bukan mudah nk hadapi ujian nie... korang pn x kan pernah tahu ,... bagaimana rasayer dugaan yang aku hadapi... then dugaan yang mendatang... lagi mencabar.. hu3... nnti kat ipta camne la aku.... ya allah ... permudahkanlah segala urusan aku ya allah... amin... ... hanya pada allah tmpat aku meminta... hai....... knape dngan aku nie... knape aku nk ngis jer...hu3.. ..... ya allah...... kuatkanlah semangat aku ya allah.......sesungguhnye aku haambamu yang lemah..... aku x mampu hipokri lagi... aku rasa aku hipokrit ngan diri aku... knape.....
ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......erm.... knape aku jadi bgini...... tolong la aku......... astagfirullahhalazim.... knape ngan aku ni... adakah aku semakin jauh dngan rahmat allah.... subhanallah......astagfirullahhalazim..... ya allah kuatkanlah hati aku.... kuatkanlah semangat aku... kuatkanlh iman aku.. sesungguhnyer.... aku lemah dalam menghadapi dugaan mu ya allah.... ... ya allah berikanlah aku cinta mu yang agung....berikanlah secebis kebahagian dalam diri...aku... supaya aku tabah mengahadapi ini semua ..... aku thu memang bukan aku seorang yang pernah lalui dugaan ini.... .. erm.....

ahh....!!!!! ...skarang nie aku tertekan sangat... aku dah x boleh nk pikir ape2 dah..... aku ingtkan bleh la aku nk luahkan segalaye ... kat cni tpi... ntah la.. tiba2 semuanye tersekat... aku dah x tahu ape yang aku nak cerita sebenaryer......erm...... ...erm x pe la... k la dlu..nnti aku smbung lgi..... wassalam... happy always.....keep smile... seyumlah walaupun dugaan sebesar gunung datang melanda.... kerana hanya dengan senyuman... dapat mengurangkan keperitan yang diasaai.... alhamdulillah.....

No comments:

Post a Comment