Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Sunday, March 20, 2011

entah.....luahan perasaan ..???

hye reader... ape khabar ... sory la ... lame aku x update blog nie... bukannye aper aku ader keje ckit... korang x perlu tahu kot... erm.. so ari ni nak update sal ape ek...erm..... sebenarnye ade bnda dlam hati ni .. tpi x thu la nka tulis ke tak.....he3.... .. oh.. lupa ... tinggal 2 hari lagi sblm result ... ya allah.... bagilah aku bleh result yang elok dlm periksa ni.. amin.... erm.... aku lau nk imbas blik hidup aku mase skolah dulu memang panjang... .. belajar berjam2.... suasana yang sentiias nk cepat... aku pukul 6 pagi dah bgn... then ciap 2 ... pegi skolah kul 6.46... patu lau ari ahad ade la tugas aku.. kena buat itu ini... then masuk kelas... lepas masuk kelas dah x de rehat.. ckgu masuk kelas silih berganti... ckgu ni x habis lagi .. ckgu yang lain dah tunggu ... rehat pun sekejap jer.. coz cikgu last sebelum rehat keluar cepat.. then lepas rehat kena cepat2 pegi lab... lau lmbat denda la jawabnyer... blajar la smpai blik... nk blik pun ade klass. klass tambahan... dah la x de rehat.... sampai la kul 3.. bru blik.... letih setiap ari tu .... x twerkata ... bukannyer aku sorang... semua kelas aku... .masa blik tu.. semua dah jalan cam x garak da.... lagipun kami ni class pertama..... so mase blik tu memang dah x de orang la... ckgu pun dah blik ..... smpai stu ari tu klass kami tertekan gila ....coz ckgu nka kutip homework... kami ni kadang 2 x ciap homework.... buat la sampai stress... nasib baik la ade ckgu bm kami... dialah yang banyak memberi semangat kat kitaroang.... . aku sampai ari ingat kat dia jer.....k la dlu malas dah aku nk crita sal skolah aku dlu... sbb time skolah tu la dugaan aku paling berat... sbb dugaan tu la ... aku jaid x nak bergaulo ngan orang... mals nak buat homework.... malas nk join study group ngan diaorang.... mlas nak belajar... sbb dugaan tu la aku ni jadi terpinggir dari kawan 2 aku.... kawan2 aku pun x suka kawan ngan aku.... ah biarlah ... korang x nak kawan ngan aku ... korang x kan paham dugaan yang aku hadapi..... sbb tu la aku akt sekolah aku x de kawan cgat... sbb memang aku memang x bleh berdepan dengan measyarakat..... lau korang dah bace post aku yang sbelum ni... korang akan paham.... maybe korang x paham2... ape masalah aku ni sebenaryer... ah biarlah..... aku just buat blog ni untuk lepaskan tekanan aku..... memang tekanan aku dah kurang ckit sjak aku buat blog ni....... erm.. macam2 la masalah aku sebenarnyer.. tpi setiap maslah tu sbbnrnyer ade penyelesaiian... cuma aku jer yang x nmpak lagi.... erm... biarla.....

so skarang perjalan hidup aku..... aku ade masalah baru.... entahlah tiba aku rase aku nak ada hububgan istimewa ngan seseorang... erm....bleh ker.. entah la.... mungkn aku tgk kawan2 aku dah ade orang istimewa kut....he3... tpi memang la lau aku dok sorang2 tu tiba2 rase rindu plak kat seseorang... tpi aku thu yang ak rindu tu x kan pernah rindu kat aku... tpi memang tertekan jugaklah... lau kita suka kat seseorang tpi dia tu x suka kat kita... erm.....cam cinta ditolak kan... he3... aku ni memang jiwang gila ...tpi aku jiwang x kena tmpat.... aku suka kat orang yang x mungkin suka kat aku... yang x mungkin akan hidup ngan aku..... cinta terlarang... cinta yang x pernah bahagia.... tu la aku... dah nak buat camne.... aku memang dah diberi dugaan camtu.... erm......aku x tahu la lau aku x tabah camne la jadinyer..... cinta yang x berkesampaian... orang biasa pun ade yang bunuh diri sal cinta... erm aku..........

sbnarnye klau nk diikut kan hati aku... skarang ni aku x kan jadi macamni... aki ppernah terpikir nk lari dari rumah .. nk memberontak... nk pontewng class. semua nye sebb aku x mmpu nk berdepan ngan masyarakat...... aku malas nk blajar.... sabb stu jer.....sbb orang yang aku taruh cinta telarang tu sentiasa ade depan aku... sertipa kali ade class ... or study group dia mesti ade and aku mjemang xbleh berdepan ngan dia sbb mata aku x mampu menipu... lau dia tenung mate aku.... dia akan tahu segala galayer.... then aku akan tetekan seumur hidup aku sbb aku thu yang dia x kan pernah memblas cinta terlarang ni... aku thu ni cinta terlarang... tpi aku x mmpu memaksa perasaan aku untuk membenci dia.... aku still suka kat diaa.... .. tuhan jer yang thu betapa tertekannyer aku.... ah.....!!!!!!......23 ari ni memang aku terktekan cgat .. entah la kenape........ erm k .. lu... skraqng aku lega ckit..... bila aku tulid akat cini.... k ..... keep smikle ....:)... happy alwys.... hadpi semua ini dengan senyuman...... wassalam..........

No comments:

Post a Comment