Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Tuesday, March 29, 2011

menjalani kehidupan....??

hye reader....
uh... angan2 nk la update blog ni tiap2 ari...
tup2... dah lame aku x update....
biase la alu pun manusia gak.... kadang2 bizi...he3... so now nk update sal upe erk... owh... result spm aku.. he3...brape...nk thu ..nk x...he3... x yah la... x mencapai target.. he3... x pe la dah rezeki aku... n result ni salah stu dri kehidupan aku... result ni menentukan kehidupan aku... lau aku dpat tinggi... jln hidup aku akan ikut jlan lain.... n lau aku dapat rendah... jlan hidup aku ikut jalan lain... result tu mempengaruhi kost ape yang aku ambik..then... mengpengaruhi. kerja aku... then mempengaruhi hidup aku....ha... aku trima je result aku.. n aku akan teruskan kehidupan aku aku harap aku akan menjalani kehidupan n dengan sempurna... tiada lagi dugaan yang aku hadapi... kerna kau perlu blajar bersungguh2 supaya aku berjaya pada mase depan... tpi kita haya mmpu berharap..... tuhan yang menentukan... aku cuma berharap tuhan mempermudahkan segala urusan.... i have to face my destiny.... aku kena hadapi takdir aku......takdir aku telah ditetapkan... n hanya dengan doa dapat mengubah takdir aku....now i decide to take diploma in hotel n catering manegment... so i have decide my way of life... then time will determine everything.... n now i decide to write in broken english... hope you all.. undertand what i had write.... n sory about grammer... my grammer is very broken... he3... so now.... i'm still like this.. nothing to story...maybe after i have go to ipta.. there is more story i will write here... its all about my journey of life..... you all... can take journey experience...as the broken boy...maybe....i dont no how to say that.... erm.... the not straingt boy... can i.. he3..... whatever lah.... i'm... not good as you all...english ....broken.... he3....back to malay.... i see stupid when i speak english... he3.... just kiding..... so back to title... menjalani kehidupan.... erm... nothing to say.... x de pape pun.... ntah la aku rase mcam orang dah thu spe penulis blog nie... tpi aku heran la knape korang x paham perasaan aku..... klau korang dah thu aku camni.... x bleh ke korang paham aku.... bukanyer aku mintak mende ni jadi kat aku.... aku pun manusia gak... tpi aku tkut nk crita masalah aku kat orang... first skali bukan nyer korang nk tirma aku but... lgi nk halau aku ade la... tpi maybe korang dah bace semua post aku ni... aku harap korang bleh trima... hope sepe2 yang thu maybr RAHSIA aku ni... x de la nk crita kat orang lain k..... harap sgt2.. korang paham...... so aq nk blah la dlu.... nk marah pun ade gak crita mende ni.... dh byk kli aku post.. tolong la paham...tpi x paham2 lgi... nk sangat tgk aku ni jadi jahat.... nk sgt tgk aku ni jadi gay......ah.....!!!!!!!!!!!!stress nyer aku x bleh ke korang paham... k la... blah dulu......ekkkkkkkk..... break dlu..he3 ...... silme always...dont angry2 la.... :)... seyum pengubat duka.... k.... wassalam...

No comments:

Post a Comment