Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Saturday, March 5, 2011

update...?????

salam reader.....
erm.... update...?????
aper..??
x de pun.... sje nk cukupkan perjalanan kehidupan aku tuk ari ni... ari ni... bgn lewat cgt... kul 12 he3......pastu mandi solat zohar... then aku tido blik... ha3... pastu bgn solat asar ..main2.... solat magrib.. then tulis blog.....
tpi ari ni pon rasa nk ngis lagi la.... bila aku dok sorang2 jer mesti nk nagis.....
k lah dulu.... nk tdo dah...wassalam... happy always.. keep smile.... :)...



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment