Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Wednesday, March 2, 2011

malunyer..... he3....

Hye reader….
Erm.. aku nk Tanya korang semua… prnh x korang rasa malu sangat….. mlu nk mmpus…
He33…. Sebenarya aku tadi terjadi sesuatu yang memalukan… erm…. Ha3… malu nk mampus.. ha3… bleh ke aku kata camtu… x kesah la.. tpi malu cgt2….tpi aku buar derk jer…. Control la katakana… gila kau… aku mls nk crita la kat korang nnti mlu plak.. nasib baik la bukan aku sorang… ha3…. Aku nak galak puas puas hahahahhahahaha….. sbb aku telah memalukan diri aku ha3…. Muka merah …. Sbb mlu… tpi muka aku x merah kut… ha3….. nasib bak la ade kawan aku bleh control ckit…. Ha3…. Korang msti penah lalui pengalaman pahit camni…. Aku x bleh la… kadnag kadang aku malu…. Tpi kadang 2 aku nk gelak pun ade…. Malu tu tuhan jer thu…. Ha3…. Mcmmane aku ni dah la pemalu pastu exsiden plak dgn kejadian yang memalukan….. malu kuasa tiga la aku… ha3…. K lah dlu…. Aku nk gelak sampai pecah perrut….. ha3….. malunyer…… k….. happy always….. keep smile..:)…


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment