Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Monday, March 7, 2011

masalah....???

Salam reader… update ari ni… erm… pagi tdo… tgh hari main fb…dgr2 lagu.. petang gi jln2…. Mln tgk tv then… update… x de wat pape….. he3….. erm…. Tpi konflik ari ru dah slesai ckit…. Ntah la aku kadang2 aku suka kawan ngan dia kdang2 x… mungkin aku ni memilih ckit kot… tpi aku dah msg ngan dia say sory… tpii yang sebenar masih rahsia lagi…. Biar la… aku rase x jadi masalah kot…. .erm… so ari ni x de pape nk buat… just karok ngan kawan aku jer…. He3… nsb baik la ade dia… lau x de dia x thu la aku ….. bowing nk mampus… he3 ..btl ke smpai nk mampus… ha3…. So result nk keluar x lama lgi… aku pun dah nervous ni… x tahu la… harap2 dapat cemerlang… target 6a jer… just cukupla ngan aku…pastu nk ambik cost ape ek… skarang aku ada tiga pilihan…. Fotografi…. Guru… or.. hotel manegment…. Semua aku minat… just nk pilih jer….tpi yang paling aku suka fotografi… he3… bleh la tu….erm….. mase yang akan menetukan segala2 nyer…..
Erm.. k la dulu.. wassalam…happy always…keep smile…:)

No comments:

Post a Comment