Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Sunday, February 20, 2011

aku langgar orang ker..???

salam reader semua....
erm... post title.. aku langgar orang ker..?....
err....ye ker..??
aku pun x tahu....
ari sabtu aritu aku ade la pegi shopping comlex ngan kawan aku... first time bawak kete sendiri gi mall ngan kawan... aku try jer... kereta manual plak tu... try jer la... pastu dah sampai kat mall .. alhamdulillah ..selamat juga aku sampai... x de pape.... dah cuci mata satu mall ...aku balik la... aku ingatkan nak beli la barbag jugak.... tpi ari tu hari tanpa beg plastik .. aku plak x bawa beg ... erm... x jadi la aku nak shopping.... aku ni suka juga shoping...aku beli ckit jer... tu pon bawa camtu dah x de beg... tpi x la malu cgat... coz takde orang aku pegi mase tu pagi lgi.... nk dijadikan cerita... lpas aku blik... aku chek2 la ckit kreta aku tu... tgk2 ada kesan calar plak.... hai mane plak datang calar ni.... takut juga aku.... aku ade langgar orang ke....aku pun x tahu... aku pikir juga... mungkin orang lggr keta aku mase kat mall kut.... tpi entahla..... ni la yng mls nak bawak kete ni... tkut langgar orang... aku dah la bru lesen p... erm.... tpi nak duk umah saje punya la boring... nak membuta je smpai ke tgh hari... dah x de keje ... membuta je la... tpi x la boring cgat coz tiap ari kawan aku datang.... main ps 2 . fb .. bleh la hlang boring gak.... esok rasanya nak jln2 kat mane plak .entahla...tarikh keluar spm pun aku x tahu lagi... dah dekat dah ni.... borang upu pun x isi lagi... nk ambik cost ape pun aku x tahu lagi... ingatnyer nak ambik hotel and catering... aku minat gak keja hotel ni... tpi cikgu pun aku minat gak... tpi stu je kelemahan aku... aku dah x tahu camne nak buat dah... aku x de keyakinan diri.... bila dah x de keyakinan diritu.... mulalah nervous lau berdepan ngan orang ramai..... aku ni plak ade maslah lau berdepan ngan orang ramai.... first skali lau aku x ykin cgat... mata aku ni nak keluar air mate jer...... aku pun x tahu nak wat camne... bla aku nervous aku jd ngis.... bukannye takut ape pun... coz neves je.... aku x ahu la nak wat camne lgi.... stu lagi.... bila aku nervous tengkok aku akan jadi tegang.... orang cakap cam tegang urat... camtu la kot.... . bila jadi camtu kpale aku akan ketar... cam ketar nervous tu la.... tpi kadang2 orang akan ketar lutut tpi aku naik ke kpale... aku pun x tahu knape.. aku dah x tahu nk wat camne......

pnjang la plak cerita aku ni... k lah dulu..... sory la semalam aku cakap nak update pgi2 lgi... internet problem plak.. ni la bru bleh update... k.... pgi esok aku update lagi... aku nk crita sal konflik hidup aku ni... aku tgh ade konflik ni..ah.... k lah esok k... wassalam.. happy always.... selamat memandu....:)


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment