Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Thursday, February 17, 2011

politik...?????

salam reader...
so mlm ni x de nak update ape...
just nak tulis sepatah dua je....
sblm tu ... aku nak bagitau korang yang blog aku ade masalah time ckit...
aku pun x tahu nak wat cmne...
time aku post x same ngan time yg tertera....
aku bru jer blog walking tdi... singgah kat blog tun m ...pastu tok guru nik aziz... erm.. bace ckit je.... mls nak komen lbh2... korang baca la sendiri.... mcm2 la... sbb politik jdi pecah blah... tpi yang pecah belahnyer bkan rakyat pun.... yang berjawatan yb je... kita sbgai rakyat x de pun pecah belah... hidup aman je kat kg ni... entehla.. oleh itu undilah........*****.... (ANDA BERSALAH DAN DITAHAN DIBAWAH ISA KERANA BERPOLITIK DI BAWAH UMUR).... OPS......SORRY..... AKU STILL BWH UMUR LA... k aku tarik blik....he3....
k out dlu....dah ngantukni.....
wassalam..happy always....

No comments:

Post a Comment