Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Saturday, February 19, 2011

aku sakit ape ????

assalamualaikum...
semalam aku pegi klinik...
aku rasa sakit kepala.....
slepas beberapa minit menunggu doktor panggil aku msuk...
lps tu... aku keluar dgn susah hati.... semua orang tgk aku,,..
aku x kate ape2.... aku terus jln pegi ambik ubat pastu aku blik....
aku sakit... aku skit aper....?????
tiba2 aku rasa gelap pastu mata aku kabur dan aku x ingat ape2 dah smpailah ari ni...
????? cerita tersebut adalah rekaan semata2... x de kene ngan sape2 pun... he...

tpi memang aku sakit.... tpi bukanye skit tenat... sku deman je.....
bila dah demam cam ni skali ngan selsema semua... mulala aku x lalu makan ... x de selera nak makan... dan aku semakin kurus... ermm..... kepala aku skit sgt.... biasala dah selsema camni memang skit kepale......kadang2 sakit ni adalah cara untuk Allah hapuskan dosa kita... smase skit ni la aku semakin dekat dengan Allah.... erm... .
k lah dulu aku dah x de mood nk update blog ni.... air jernih ni asyik nak keluar je dari hidung aku..... dngn batuk nyer.... ... k ..tunggu pagi esok aku post sal hidup aku plak k.. wassalam... jaga kesihatan k.... happy always:)...

No comments:

Post a Comment