Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Monday, February 28, 2011

hargailah teman....

sbnrye x tahu nak letak title aper.... ikut suka je la..
erm.... teman.... ade ape dengan teman... atau nama lain sahabat, atau kawan.... semua bleh panggil... klau teman .. tman sjati.... kawan.... kawan baik... sahabat.. sahabat baik... semua .ade... tpi btul ke ade yang namanya teman sejati.... ntah la... tpi dlm
hidup aku memang ader... tpi aku jer yang x hargai.... memang sla aku... tpi muli skarang... aku cuba hargai setiap orang yang hadir dlm hidup aku.... walau sape pun korang... aku trima.. tpi ade ke orang yang nk terima aku camni.... jawabnyer.... rahsia ni akan ku simpan hingga ke tua.... kat cni jela orang ahu sal hidup aku.... biarlah korang hanya kenal dengan tulisan ni saje... watak aku dalm ni jer... x payahla korang kenal aku yang hipokrit ni... dah nk buat camne..... bukannyer semua orang bleh terima aku camni...kadang2 teman baik manapun x bleh terima keaadan aku camni.... dah memang takdir... tpi aku x salahkan takdir... sbb aku tahu ada hikmah yang sangat besar di sebalik semua ni... cuma masa jer yang blum tiba.... biarlah masa terus berputar.... kehidupan aku perlu diteruskan... untuk mencari sebayak yang mungkin bekalan untuk dunia yang nyata.... dah jauh aku pergi..... mula2 ckp sal kawan... dah jauh pegi.... sbnrnye aku bru chat ngan kawan aku kat fb... biasala manusia... ade yang jujur ade yang hipokrit... cam aku ni.... aku chat ngan kawan aku tu... dah name kawan x bleh ke jawab la salam aku sekurang2 nyer.. ni smpai x bls langsung... tpi aku x nak buruk sangka gn dia mingkn dia ad keje.... . then kawan aku sorang lagi tgh jatuh cinta... aku tgk happy jer... tpi happpy 2 dia... dia x lupa kawan..... sebenrnya betape besaryer pengorbanan kawan terhadap kita... tpi kita jer yang x pernah tahu or perasan.... kita rasa biasa jer... lau susah mintak tolong kawan.. then senang... trus lupa.... erm... biasa la munusia... tak mustahil... mungkin aku sendiri pernah lakukan itu.... erm.... harp2 x lah... so... sbgai manusia jugalah aku nk hargai kawan 2 aku.... bila diorang x de bru aku rase rindu..... so skali lagi aku nk ucap trima kasih cgat2.... kat semua orang yang pernah hadir dalam hidup aku....... k... wassalm.... happy always.... keep smile... :)..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment