Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Wednesday, February 23, 2011

today...pengalaman...???

salam... hye selamat pagi.....
erm.... hari ni x de tajuk la nak post....
but hri ni x cam biasa ... ari ni aku gi lepak ngan kawan aku...
uh... nasib baik la ada kawan kan... lau x de dia x tahu la aku..
bosan mungkin bleh jdi gila kot.. he3..
k.. ari aku pgi jln2 jauh la jugak... bila dah jauh tu lama la jugak..
dlm kul 10 aku tolak... pastu aku blik kul 3... kat 5 jam juga aku jln2..
dah ade lesen kan mesti la nak jln2 n lepak ngan kawan.. but aku still p lgi... tku jugakla nak langgar lampu merah... nnti x pasal2 aku kena gangtung lesen 2 taun.... mati la aku... hrp2 jangnla... satu lgi aku pun penah excident ( betul ke aku eja tu..) ... so aku jdi trauma la juga... tu x brani nak bawa lju2 tu... sbb mase kemalangan ari tu.... ayah sedare aku yang bawak dia terlanggar samseng.... uh.. ape lagi... kena pukul la ayah sedare aku tu... aku takut jugak.. aku nmpk cam dia wat keluar pisau ... tu aku duk dlm kereta jer..... mase tu tuhan je tahu.... bukan ape... lau dia buat ape2 kat aku n spupu aku .. mak sedare aku pun ade skali... aku x tahu la... tpi aku jadikan benda tu pengalaman dalam hidup aku..... skrang pun aku tengah meneroka untuk cri pengalam.... pengalaman ni penting tau dl hidup kita... apebila kita perlu buat keputusan... kita perlu ingat pengalam kita.... bru bleh kita putuskan.... lau la kita x berpengalam dalam sesuatu keputusan tu... mungkin keputusan yang kita bbuat u salah..... tpi setelah tu jgn la menyesal pula.... jadikan pengalan tu benda yang paling penting dlm hidup kita...

dalam kehidupan aku pun.... mcm2 pengalam aku dengar dari kwan2 mak ayah aku abg aku dan orang lain..... pengalam dri dorang pun bleh jadikan pengjaran dlm hidup kita....
erm.... mcm2 kan... dlm menepuhi kehidupan aku sebagai *** pun ..byk penglaman aku dapat.... aku dpt kenal orang tu mcm mane.... kadang 2 aku dapat kenal seseorang tu just dgn percakapan dia jer.... stu kelebihan yang tuhan anugerahkan kepade aku.. aku ni pendiam.... phm2 je bila 2 orang bercakap sorang senyap... sorang lagi mestilah ckap baynk.... n bila aku senyap aku dapt la kenal orang yang aku kenal tu camne.... dah byk pengalan aku ... ade yang baik.... sombong riak dan mcam2 lgi... aku mintak jauh la... dngn riak ni.... kadang kadang dngn aku tulis kat cni... aku lebih kenal dengan diri aku.... aku ni camne.... tpi aku ingat atu je... kita x kan pernah tahu diri kita yang sbenarnye sehingga orang bagitau.....erm.. aku hrp aku ingat tu.... k .. la dulu... aku smbung esok plak... k.. wassala. happy always... keep smile... :)


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment