Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Friday, February 25, 2011

seyumlah..... :)

salam reader semua..
erm...
malam ni aku x tahu nak tulis ape la...
sal hidup aku ... camni lah... aku teruskan hidup aku dengan tabah... tpi sekarang aku x de la tertekan sangat.... aku kat umah x de jumpa sape.... just ngan kawan 2 jer... tpi bila aku keluar jer... mcam2 aku jumpa... terpaksa la pendam dlm hati.... biasala orang cam aku ni .... erm mls aku nk tulis byk2 sal tu... tertekan aku...
erm.....x de idea ni nk post.... perjalanan kehidupan aku... ari ni.... aku bgn lewat... makn nasi.. pastu pegi solat juaat... pastu pegi selawat.... then balik tido... petang bru bgn... solat asar.... keluar jap.... boring... blik umah tgk tv.. naruto.... lepastu solat magrib... lps solat insya' pergi selawat plak.... blik tgk tv... erm... pastu update blog.... erm.....sal konflik aku tu still x selesai... aku still x msg ngan dia and x britahu yg sebenarnya keada dia... ah... biarlah masa yang menentukannya....k lah dlu.. aku nak tgk crita hary potter.. best gak crita tu...k... wassalam...happy always... keep smile... im always smile.... seyum dapat menyelesaikan maslah.... smile.... :)...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment