Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Sunday, February 13, 2011

dugaan yg perlu ditempuhi....

setiap detik...setiap saat ,setiap jam... setiap hari setiap mingggu dan bulan... dan setiap tahun..... dugaan yang ku hadapi x pernah pudar.... ia datang ... ketika aku kesunyian.... ia pergi ketika gmbira.... bila ia datang.... air mata kmbli mengalir laju.... mengingati bahawa allah masih sayng......namun dugaan ini amat berat tuk aku pikul... hanya doa dan harapan dapat ku pohonkan... kepada allah maha pencipta..... aku hmba yng kerdil.... aku x mahu munafiq... hipokrit... dlm hidup aku,,... tpi bgaimane harus ku lalui....x siapa yg mengerti hati ini kesunyian.... trs hyut dengan dunia sendiri...dan terus terlena....

saat ini hanya air mata yng menemani aku.... aku terus menghadpi dugaan ini sekuat yang mmpu...mungkin inilah kehidupan aku....

disinilah tmpat aku mlpskan segala2nye.... disinilah aku mengembalikan semangat aku untuk terus berjuang dan berjihad ke jln allah.... biarlah tiada siapa mengerti aku...namun Allah tetp mendengar segala harapan hambanya...

Ya Allah...
ampunkanlah dosa dosa ku..
kuatkanlah iman ku..
dlm menghadapi dugaan yang Engkau berikan....

to all reader... thanx coz still jdi silent reader.....
so satu je pesan aku.... kuatkanlah iman.... terus menghadapi dugaan yg Allah berikan....

so kt cni dlu mlm ni aku dah ngantuk...k..... happy always.....

No comments:

Post a Comment