Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Sunday, February 27, 2011

thank you....

selama ni... ego aku brgitu besar untuk ucap trima kasih... but lepas aku skelas ngan kawan bru aku kat form 4 n form5 aku mula ucap terima kasih.... perangai diorang mengajar aku erti pesahabatan dan kasih sayang... coz sebelum ni aku x sekelas ngan diorang ni.... jumpa pun x pernah... coz diarang ni jenis study hard... so masuk form 4.. aku mula sekelas ngan diorang.... cam biasa aku... pemalu.. memang aku susah cgat nak bergaul ngan orang..... smpai form 5 pun... ade lgi dlm diorang tu yang aku x kenal cgat... nak wat camne dah aku camni... so bila aku kawan ngan diorang.. mcm 2 aku blajar sal kehidupan.... kerjasama , kasih sayang n macam2.... cam kerjasama.... diorang memang sepakat dlm ape2 keputusan.... bincang and buat keputusan... semua keputusan diorang aku folow jer.. aku x kesah pun coz memang diorang semua pandai buat keputusan... walaupun ckgu x bntu.... aku memang tabik spring ngan diorang semua... memang class aku dipandang tinggi dlm sekolahh.. n memang harapan sekolah.... sal persahabatan plak diorang memang erat... lau ade maslah pape pun just bincang .. ade selisih faham... diorang kan duduk bincang... n diorang bgi nasihat skali.... memang ade satu dua kes yang x dpat diselesaikan.. tpi... pesahabatan diornag menag erat sagat.... tpi aku memang nk mintak maaf sngat ngan diaorang.... coz aku x masuk or bergaul cgat ngan diorang... lau reader yang mengikuti diary aku ni.. diorang paham.... but aku pun nk diorang paham... aku ade sbb knape aku x rapat ngan korang and aku x leh rapat.... first skali aku x bleh dekat ngan diorang coz aku... ***... aku malas nak tulis aku hrp konag phm.... diorang dah hensem2... bjak plak tu....sbb tu la aku x leh rapat ngan diorang.... x sanggup aku tahan siksaan batin aku ni.... setiap kali aku jumpa diorang... hati aku skit ... aku x tahu knape.... aku tgk diorang... aku ajdi gelisah.... sbb tu lau korang perasan .... aku suka gelak sorang2.... tpi dlm hati betapa peritnyer.... tuhan jer tahu..... skali lagi aku cuba bayangkan untuk korang.... korang suka seorang perempuan tu.... tpi korang x bleh kate korang suka perempuan tu.... sbb haram.... pastu camne korang nak buat..... camtu la aku.... terpaksa lah aku lari dari korang.... aku x nak hati aku ni tertaut pada diorang.... aku nk lari sejauh ynag mungkin... lau korang diorang perasan aku mesti elak bertengtang mate ngan diorang.... sbb aku mate aku x leh menipu.... dlm diri aku... mate aku lah yang paling x leh menipu.... memang tu dah anugerah Allah.... . ngan sape2 pun aku cakap .. memang aku x bertentang mate..... . sbb aku hipokrit... tpi perlukan aku mengaku aku ni ###.... entahla.... hanya masa yang menentukan segalanya... aku harap korang paham... betape brat dugaan Allah berikan pade aku... lbih brat dri dugaan orang normal..... cinta yang x dapat diungkapkan..... cinta yang terlarang.... cinta yang bertunjangkan nafsu..... aku harap cinta aku hanya kepada maha pencipta... yang mencipta aku begitu sempurna....thank you allah..... sblm tu aku pun nak ucapkan terima kasih cgat2 kawan2 aku coz nk kawan ngn aku ... n.... mintak maaf byk2 sbb aku hipokrit ngan korang... aku harap korang bleh terima aku.. seadenyer.... to all my friend ... happy always... hargailah setiap insan yang hadir di sekeliling kita... wassalam.. happy always.. keep smile... :)....

MAHER ZAIN: THANK YOU ALLAH...

By: Maher Zain
I was so far from you
Yet to me you were always so close
I wandered lost in the dark
I closed my eyes toward the signs
You put in my way
I walked everyday
Further and further away from you
Ooooo Allah, you brought me home
I thank You with every breath I take.

Alhamdulillah, Elhamdulillah

All praises to Allah, All praises to Allah
Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah.

I never thought about
All the things you have given to me
I never thanked you once
I was too proud to see the truth
And prostrate to you
Until I took the first step
And that’s when you opened the doors for me
Now Allah, I realized what I was missing
By being far from you.

Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah
Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah.

Allah, I wanna thank You
I wanna thank you for all the things that you’ve done
You’ve done for me through all my years I’ve been lost
You guided me from all the ways that were wrong
And did you give me hope

O Allah, I wanna thank you
I wanna thank You for all the things that you’ve done
You’ve done for me through all my years I’ve been lost
You guided me from all the ways that were wrong
I wanna thank You for bringing me home

Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah
Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah.


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment