Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Thursday, February 24, 2011

cinta.. kasih sayang..??

hye reader ....
erm arini x thu la nk update aper....
x tahu aper lgi nk crita...
erm.. arini aku just keluar ngan kawan aku yang sorang lgi.. lau korang ingat kawan yang sekelas ngan aku tu..... pastu aku gi jln2 ngak kawan aku yang sorang lagi.. .. x e pape pun....
but aku ade satu konflik lgi...konflik yng hari tu... still x setel lagi... ntah la aku x tahu nak wat cam ne .. memang slh aku pun yang aku pergi kate kat dia yang aku suka dia knape... nmpk sangat aku hipokrit. ah3... tpi skarang dia still msg ngan aku mintak maaf... sbb dia ade wat salah nga aku ckit... erm... aku x tahu la..
aku masih x dapat kenal dan rasa bagaimana perasaan cinta sebenarnya... cinta bgi aku kosong tiada erti cinta dlm hidup aku... tpi aku harap aku dapat rasa camne erti persahabatan.. perahabatan lebih penting bgi aku... tpi aku pun jenis yang x leh trima orang gak... kadang2 aku rasa orang yang slah tpi sebenarnya aku sendiri yang slah... tengok la kau ni bukannye ade ramai kawan pun..semua orang x suka kawan ngan aku... entaha... aku takut jugak nnti kat ipta camne plak aku... aku harap aku x lah seteruk ni... lau sorang2 mesti sunyi... mla la rasa rindu... tpi skarang ni memang rindu gila la ngak kawan 2 ckgu... aku gi skolah nnti nk ambik result camne la... aku tajut la nnti ckgu kate ape kat aku... paling aku x suka orang kata aku sombong... tpi sebenrnya aku x sombong tapi aku pemalu...erm... nk wat camne dah macmtu hidup aku.... .. but skrang aku still happy jer..aku main ngan sepupu aku... aku kan suka budak2... aku suka layan budak2 ... walaupun diaorang banyak kerenah... paling aku suka bila nk pujok diorang... suka cgt.. tpi bila time aku letih tu aku x lyn cgt.... aku blik jer dri jln2 diorang dtang umah aku.... nak main ngan aku.. memang budak2 suka ngan aku... petang jer mintak jln2.... x pe la mmaang aku suka... x de rasa susah pun.. erm.... .k lah dlu... tpi tajuk post aku ni.. x tahu nak tulis aper... k. lah dlu... wassalam... happy always....keep smiles..:)


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment