Mungkin semua n3 n3 yang aku post nie telah menyebabkan korang kenal siapa pemilik atau identiti sebenar pemilik blog nie..... so ...cuma satu yang aku pinta..... biarlah ia menjadi rahsia antara kita.....fahamila apa yang aku lalui......fahamilah perjalanan kehidupan aku.......

Tuesday, February 22, 2011

ketenangan......

salam reader semua......
setelah aku kembali aktif dalam menulis diary ni..... aku rasa semakin tenang jer.... tiada lagi beban yang aku pikir tiap tiap hari....
semua nya aku tulis kat cni...

erm... aku x bleh katekan dengan kata2 ... aku rasa bahagia sangat... mungkin ni lah anugerah yang allah berikan kepada aku ...setelah sekian lama aku menempuhi ujian nya... tpi aku berharap aku akan terus kuat menempuhi ujian ni... kerana ujian ni lah aku jadi bahagia... alhamdulillah...

memang aku x leh nak gambarkan dengan kata2....
segala galanya menjadi indah di mata aku...
alhamdulillah... ya allah ..
kuatkanlah keimanan aku untuk menghadapi ujian mu ...
kadang kadang ... ketenangan itu juga ujian... mungkin kita lalai dengan ketengan yang allah berikan sehingga kita lupa siapa yang berikan ketenangan tersebut...
ya allah ampunilah aku....
aku syukuri dengan segala ujian yang kau berikan..
kuatkanlah iman aku dalam menghadapi ujian mu ya allah..
sesungguhnya aku tahu terdapat hikmah yang sangat besar di sebalik semua ini..
ya allah ... kuatkanlah keimanan aku...
supaya aku tidak mudah jatuh di kemudian hari....

alhamdulillah aku ucapkan kepada allah yang maha kuasa atas segala galanya....

k lah dulu.... .. aku update esok pula k.... wassalam... happy allways... :)


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment